torsdag

Du hittar mig i Front-Desken

HEJ! Jag vill bara säga att vi egentligen skulle behöva täta våra fönster, laga våra golv, blåsa ut våra avlopp, lägga nytt tak, sätta lås på dörrarna med mera, med mera, med mera men Volmar är inte till mycket nytta han längre, som att han inte noterar mina gnistrande tänder bakom mina glänsande läppar när jag ler, eller mina glittrande ögon där jag står med pondus bakom front-desken då han lunkar förbi. Lilla hjärtat, vem tror du att du är? Det vore på sin plats minsann, att ta in en snickare, en händig en, användbar och inte en lunkande, sjunkande, slaknande, värdelös. Det vore på sin plats minsann, att jag fick tag på ett heltäckande nagellack också för smutsränderna under naglarna och ett mildare rakblad som inte sticker hål på känslig hud då jag måste raka mig för sådana som han. Det var allt för tillfället, HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar